Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 10:57:19 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14903 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, 11345 Rahula-Saku tee // 
Kukota // Majaka // Saue küla, 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee L13 // Gustavi // 
Lible // Pearnanurga, Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 11343 Kanama 
tee // Rahula küla, 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee L16 // Kukota // Majaka // 
Saue küla, 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee L13 // 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee L14 // 
4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee L15 // Gustavi // Lible // Pearnanurga 
(Kergliiklustee, Tänavavalgustuse kaabel) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1, § 70 lõikele 3 ja § 99 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27340412>  (menetlus nr: 
467205), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.