Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 12:01:20 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/09760 aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Rae tee 38 
(Üksikelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tegemist on ehitisregistri teatega. Teid on 
kaasatud ehitusseadustiku § 31 lõike 4 punkti 1 alusel. 17.04.2025 on 
saadetud e-postile Teile tutvumiseks Rae Vallavalitsuse korralduse eelnõu. 
Rae Vallavalitsus viib ehitusseadustiku § 31 lõike 1 alusel 
projekteerimistingimuste andmise menetluse läbi avatud menetlusena. Palume 
Teil „Projekteerimistingimuste andmine Rae külas Rae tee 38 kinnistule 
üksikelamu ja abihoonete ehitusprojekti koostamiseks“ eelnõuga tutvuda ja 
kujundada selle osas oma arvamus ning esitada see hiljemalt 28.04.2025 
ehitisregistris või e-posti aadressile [email-masked] või postiaadressil 
Aruküla tee 9, Jüri alevik, Rae vald, 75301, Harjumaa. Kooskõlastus/arvamuse 
avaldus palun anda võimalusel läbi ehitisregistri. Projekteerimistingimuste 
eelnõu on leitav ka aadressilt: 
https://www.rae.ee/avatud-menetlusega-projekteerimistingimused Vastavalt 
ehitusseadustiku § 31 lõike 5 järgselt, kui eelnõu kohta esitakse 
kooskõlastamise käigus märkusi, võtab pädev asutus neid asjakohaselt arvesse 
või põhjendab arvestamata jätmist. Kui Te antud tähtaja jooksul eelnõu osas 
oma arvamust ei esita, siis Rae Vallavalitsus eeldab, et Te ei soovi eelnõu 
kohta arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27340663>  (menetlus nr: 
481187), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.