Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 11:47:20 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/07051 aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, 11290 Tallinn-Lagedi tee T2 // 11290 Tallinn-Lagedi tee T6 // 11290 
Tallinn-Lagedi tee T7 // 11290 Tallinn-Lagedi tee T8 // 11290 Tallinn-Lagedi 
tee T11 // Betooni põik 20 // Suur-Sõjamäe tn 45 // Tallinn-Tapa 115-118,2 
km // Varivere tee 10, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, 11290 
Tallinn-Lagedi II // 11290 Tallinn-Lagedi tee T1 // IV // Lennuradari tee // 
Radisti tee 1 // Suur-Sõjamäe tn 45 // Suur-Sõjamäe 37/39 // T-11290 
Tallinn-Lagedi // T2 // T6 // T7 // T8 // T11 // Tallinn-Lagedi mnt L5 // 
Varivere tee 10 // Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 37 // e tänav T9 
(Gaasitorustik, gaasitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA gaasitorustiku ehitusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27340613>  (menetlus nr: 
434936), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.