Subject: Obinitsas riigitee kaitsevööndis jalgtee valgustuse projekti kooskõlastuse taotlus
From: "Kraav, Enn" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 12:00:21 +0300

Tere

Koostan Setomaa vallas Obinitsa külas Järvveer kinnistu jalgtee valgustuse
projekti, milles jalgtee  ja ja valgustuse kaablitrass jääb osaliselt
Kääpa-Obinitsa-Võmmorski-Petseri tee kaitsevööndisse. Jalgtee asub orus
maantee tasandist 2-3 m madalamal ja planeeritud on 1 m kõrgused allapoole
suunatud valgusjaotusega valgustid, nii et sõidukite pimestamine peaks
olema välditud. Palun Teie kooskõlastust planeeritud lahendusele.

Lisa: Allkirjastatud projekt.

Lugupidamisega
Enn Kraav
Leonhard Weiss OÜ
Vanemprojekteerija
53359520

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.