Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 10:31:19 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/16698 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Haapsalu mnt 43 (Audru 
Kaubanduskeskus) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Audru Kaubanduskeskuse laiendamine üle 33%, 
kooskõlas detailplaneeringuga. Ehitusseadustiku § 42 lõike 6 ja lõike 7 
punkti 2 alusel kaasab pädev asutus ehitusloa menetlusse kinnisasjaga 
piirneva kinnisasja omaniku või isiku, kelle õigusi või huve võib ehitis või 
ehitamine puudutada. Lähtudes heast haldustavast ja haldusmenetluse seaduse 
§ 11 lõikest 1 ja § 40 lõikest 1, palume Teil tutvuda esitatud 
ehitusprojekti lahendusega ning anda selle kohta arvamus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27338616>  (menetlus 
nr: 485845) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 28.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.