Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 15:43:19 +0300

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/16422 
aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Helmküla, Aabramimetsa // Abrami 
// Hansu // Helmküla tee // Iisaku // Kalda // Kalju // Kraavituse // 
Kubja-Hansu // Metsa-Veski // Moringi // Männamäe // Olevi // Põlde // 
Põllumetsa // Soobiku // Tagapõllu // Talismani // Uuemetsandi // 
Vana-Andruse // Koeri küla, Varbla metskond 63 // Piha küla, Eespõllu // 
Metsandi // Varbla küla, 19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee (Laanenurga 
tuulikupark) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusprojekt sisaldab lennuohutuse osa. 
Juurdepääsuteed tuulikupargile algavad Audru-Tõstamaa-Nurmsi riigiteelt nr 
19101

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27339406>  (menetlus nr: 
484584), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (MARGUS KÄLLE) poole.