Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine, töö nr. 12439P_JTI159
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Annika Matson" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 09:26:09 +0300

Tere

Kirjutan seoses varem esitatud ja kooskõlastatud projektiga.

Transpordiameti varasem kooskõlastus nr 7.1-2/25/930-2.
Töö nr 12439P_JTI159 "Sutlepa–Dirhami keskpinge võrgu parandus lõigus 
Uustalu AJ – Riguldi LP".
Teavitan, et projektis on toimunud väike muudatus 16122 
Nõmmküla–Aulepa–Österby tee kaitsevööndis — mastile M34 paigaldatakse 
tõmmitsate asemel uus puittugi.
Edastan teile uuendatud projekti ning sooviksin uurida, kas selline väiksem 
muudatus vajab kooskõlastuse uuendamist või võib tulevikus sarnaste 
muudatuste korral projekti üle anda ilma uut kooskõlastust taotlemata?

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.