Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 15:15:21 +0300

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/10097 aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Majaka küla, 
Pihla (Taluhoone) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Ehitusseadustiku (edaspidi EhS) § 31 lg 4 alusel 
esitab Häädemeeste Vallavalitsus projekteerimistingimuste eelnõu arvamuse 
avaldamiseks ja vastuväidete esitamiseks isikule, kelle õigusi ja huve võib 
taotletav ehitis või ehitamine puudutada. Palume oma kirjalik seisukoht koos 
põhjendustega esitada kümne päeva jooksul arvates projekteerimistingimuste 
eelnõu kättesaamisest. Juhul kui projekteerimistingimuste eelnõu kohta on 
arvamuse avaldamise käigus esitatud märkusi, võtab pädev asutus need 
asjakohaselt arvesse või põhjendab nende arvestamata jätmist. Juhul, kui 
arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul projekteerimistingimuste eelnõu 
saamisest arvates kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole 
taotlenud tähtaja pikendamist, loetakse projekteerimistingimuste eelnõu 
kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse 
andja ei soovi projekteerimistingimuste eelnõu kohta arvamust avaldada. 
Ehitusprojekti vaatamiseks palun logige sisse ehitisregistrisse 
https://www.ehr.ee ja avage dokument nr 2511002/10097 (lühijuhend: Töölaud – 
dokumendi detailotsing – sisestage dokumendi nr – otsin – vajutage dokumendi 
nr peale – Lisad).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27337732>  (menetlus 
nr: 482975) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (ALAR VAHTRA) poole.