Subject: RE: 20250414_EER2487UAS_24APR25_Naissaar_MeV
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 10:10:59 +0300

Tere

Edastan kooskõlastatud taotluse.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 14, 2025 6:55 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: 20250414_EER2487UAS_24APR25_Naissaar_MeV

Tere

Palume kooskõlastada 2024a kehtestatud EER2487UAS NOTAM taotlus.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.