Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 09:57:22 +0300

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10069 aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Esku küla, 38 
Põltsamaa-Võhma tee // Esku kergtee // Sillaotsa // Kalme küla, Alneki // 
Ametimehe // Aruküla // Koka // Kõkka // Kääri // Laanemetsa // Lillemetsa 
// Lilleoru // Lätipõllu // Mardi // Metsaveere // Ojasaare // Pihlaka // 
Põlluveere // Põltsamaa metskond 20 // Põltsamaa metskond 101 // Rebase // 
Riiusaare // Saarela // Sepa // Tallimaa // Tamme // Trallipõllu // Ussisoo 
// Uue-Riiusaare // Vahesaare // Viruvere tee // Kuningamäe küla, Allika // 
Ampripõllu // Antsu // Kaasiku // Loimuluha // Lotta // Ojatare // Pendi // 
Posti // Pärnapuu // Saara // Saekoja // Saksa soo // Sillaotsa // Mõhküla, 
14166 Mõhküla-Eistvere tee // Ees-Sürgavere // Katkumetsa // Katkupõllu // 
Kibremetsa // Maasika // Pardiaugu // Soku // Sule // Suurearu // Sürgavere 
// Turba // Turbaaugu // Türgi // Veeliksi // Pilu küla, Kütialuse // 
Põltsamaa metskond 124 // Põltsamaa metskond 170 // Põltsamaa linn, 
Kuningamäe // Kuningamäe puhkeala 2 // Kõrgepinge // Põltsamaa alajaam // 
Võisiku küla, 51 Viljandi-Põltsamaa tee (110kV õhuliini Imavere - Põltsamaa 
L132C) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun väljastada tehnilised tingimused 
ehitusprojekti koostamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27336786>  (menetlus nr: 
484672), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (ENNO KÕUTS) poole.