Subject: Riigitee 11300 km 10.576 Harju tee ristmiku ümberehitamise põhiprojekti koostamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "'Hendrik Pukk'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 16:46:09 +0300

Tere

Koostame Raasiku vallas Aruküla alevikus Linnaku kinnistu ja lähiala 
teeprojekti kooskõlas detailplaneeringuga 
(https://planeeringud.ee/plank-web/#/planning/detail/30103355), samuti 
kaasnevalt ka riigitee 11300 Lagedi–Aruküla–Peningi tee ümberehitamise 
põhiprojekti.

Riigitee ümberehitamise osas oleme tellijalt (esindaja Hendrik Pukk, koopia 
real) saanud Transpordiameti esialgsed tehnilised tingimused (manuses). 
Sellest tulenevalt edastame teile tutvumiseks ja arvamuse avaldamiseks meie 
koostatud esialgse lahenduse – lisan koondjoonise manusesse.

Ootame teie tagasisidet, et saaksime projekteerimistöödega jätkata.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.