Subject: FW: Jürinõmme DP riigitee 15 km -11159 ristmik (km 10,9) seoses arendusalaga
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 12:55:48 +0300

Palun reg

-----Original Message-----
From: Loona Lepp /visioonprojekt/ <[email-masked]>
Sent: Friday, April 11, 2025 12:32 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Roland Mae <[email-masked]>; Urno <[email-masked]>; 
[email-masked]
Subject: Jürinõmme DP riigitee 15 km -11159 ristmik (km 10,9) seoses 
arendusalaga

Tere

Jürinõmme detailplaneeringule on vallast saabunud märkused (manuses), sh 
punkt 4 on öeldud: " .... kas juurdepääsu servituudiga ala on vajalik DP 
kruntide pos 7 ja 8 vahel? Kui Transpordiamet soovib Sihi ja Antsu 
kinnistute mahasõidud maanteelt likvideerida, kas ei peaks siis läbi DP ala 
korraliku juurdepääsu nendele kinnistutele kavandama, mitte ainult väga 
kitsast servituudi ala pm läbi kellegi hoovi?

Palun andke teada millised on TRAM plaanid Saku vallas Saustinõmme külas 
Mäe, Männipõllu, Antsu, Sihi ja Männiku kinnistutele juurdepääsude osas?
Saan nimetatud valla kirja 09.04.2025 nr 7-1*61-10  punkt 4 tekstist aru, et 
probleem on ainult Sihi ja Antsu kinnistutega? Kas Männipõllu ja Mäe 
mahasõidud jäävad?  Sel juhul oleks ju hoopis loogilisem anda Antsule ja 
Sihile juurdepääs Männipõllu mahasõidu kaudu?

Manuses ka viimane planeeringueskiisi variant - servituudiga.

---
Austusega

Loona Lepp
arhitekt
gsm/WhatsApp +372 5017159
gsm +34 603202205
www.visioonprojekt.eu

-------- Original Message --------
Subject: FW: Jürinõmme DP riigitee 15 km -11159  ristmik (km 10,9) seoses 
arendusalaga
Date: 2024-11-26 12:44
 From: Roland Mäe <[email-masked]>
To: Loona Lepp /visioonprojekt/ <[email-masked]>

Tere

Saadan edasi TRAM-i kirja.

Ametliku kinnituse/kooskõlastuse annavad nad kogu DP-le.

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked]

 From: Krista Einama <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 26, 2024 9:46 AM
To: Roland Mäe <[email-masked]>
Subject: RE: Jürinõmme DP riigitee 15 km -11159 ristmik (km 10,9) seoses 
arendusalaga

Tere,

Tänan.

Kas näed ise ka veel mingeid kitsaskohti, mida peaksime arutama?

Asendiplaaniline lahendus on sobiv variant, kui kõrguslik lahendus on 
realiseeritav ja servituudiala peale tuleb.

Tervitades, Krista Einama

 From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 19, 2024 9:47 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Jürinõmme DP riigitee 15 km -11159 ristmik (km 10,9) seoses 
arendusalaga

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.