Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 13:58:26 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/15603 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, Aksli // Jaago // Kurtna 
küla, 11152 Kirdalu-Kiisa tee // Kurtna tee L2 // Lillemäe tee 1 // Viimsi 
metskond 46 (Lillemäe tee) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Teavitame Teile, kui kinnistu omanikule, et Saku 
Vallavalitsusele on esitatud ehitusloa taotlus nr. 2511271/15603 
avalikkusele ligipääsetava eratee rajamiseks Aksli (71901:001:0954), Jaago 
(71901:001:0855), 11152 Kirdalu-Kiisa tee (71814:001:0189), Kurtna tee L2 
(71801:001:2107), Lillemäe tee 1 (71901:001:0126) ja Viimsi metskond 46 
(71901:001:0127) kinnistutel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27333772>  (menetlus 
nr: 481968) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.