Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 15:13:24 +0300

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/15494 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lagedi 
tee 20, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lagedi tee 22, Harju 
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lagedi tee 24, Harju maakond, Tallinn, 
Lasnamäe linnaosa, Lagedi tee 20, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 
Lagedi tee 22, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lagedi tee 24, 
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lagedi tee T1, Harju maakond, 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lagedi tee 26, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe 
linnaosa, Lagedi tee 16 // 16b // Pendi tänav T5, Harju maakond, Tallinn, 
Lasnamäe linnaosa, Lagedi tee T22 (Büroo- ja laohoone, Büroo- ja laohoone, 
Büroo- ja laohoone, Piirdeaed, Piirdeaed, Piirdeaed, Sõidu- ja kõnnitee, 
Sidekanalisatsioon, Sademevee kanalisatsioon, Reklaamtorn) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27334008>  (menetlus nr: 
484810), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (ELINA PARVE) poole.