Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 09:56:24 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/16523 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Sikassaare küla, Uuevärava // 
Tahula küla, Tahula suurfarm // Upa küla, 79 Upa-Leisi tee // 21138 
Tahula-Upa tee // Juhani // Jurna // Kaarli-Mihkli // Kadaka // Kuressaare 
metskond 1111 // Käenosoo // Laasimetsa // Sepa (Tahula suurfarmi ja 
Sikassaare tuulepargi vaheline B-kategooria biogaasi trass) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigimaantee kaitsevõõnd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27332791>  (menetlus nr: 
485023), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.