Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 11:33:24 +0300

Järva Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10067 aadressile Järva maakond, Järva vald, Koigi küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee // 15167 Koigi-Laimetsa-Käsukonna tee // 
Ellerheina // Endla // Haaviku // Koidula // Koigi alajaam // Luha // Põhja 
// Põhja põld // Sihilo põld // Suigu // Tõnise // Villemi // Villemi tee // 
Prandi küla, Kaasiku // Kanali // Kitse // Kivistiku // Kivistikumetsa // 
Kopliotsa // Kungla // Maantee // Passi // Sardise // Triisa // Türi 
metskond 71 // Vahuri (110kV õhuliin L132A Paide – Koigi) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Elektriliini rekonstrueerimine, mis liigub üle 
Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa tee

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27331309>  (menetlus nr: 
484669), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (HELI AADE) poole.