Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 15:56:42 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10256 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Juula küla, Rapla-Pärnu 
raudtee 580 // Raela küla, 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee // Raela 
kergliiklustee // Väljataguse küla, 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee (0,4 kV 
maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Juula, Raela ja 
Väljataguse külas Rapla-Päru raudtee 580 maaüksusele elektriliitumise 
kavandamiseks mitut maaüksust puudutava ehitusõiguse andmist 
projekteerimistingimustega vastavalt esitatud taotlusele. Taotluse ja 
eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, juhiseid 
projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid saab esitada ehitisregistri 
vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27330117>  (menetlus nr: 
483903), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.