Subject: 7-3/1063-1 Riigitee nr 11106 Kuusalu tee km 0,73-0,85 bussipeatuse ja sõida-pargi parkla ning Tehnika tänava ristmiku põhiprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine: vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 15:26:36 +0300

Tere,

Oleme tutvunud arvamuse esitamiseks saadetud projekteerimistingimuste 
eelnõuga ja palume eelnõu materjale täiendada:

1. Projekteerimistingimuste lisas 2 " Eskiisjoonis" palume kajastada 
perspektiivse bussiootepaviljoni asukoht vastavalt varasemale 
eskiisjoonisele.

2. Soovitame projekteeritava ala hulka arvata Kuusalu tee 41 ja kavandatava 
kergliiklustee vaheline ala koos perspektiivse parklaga. Ala laiendamise 
eesmärgiks on anda terviklahendus ja tagada kergliiklusteele turvalisus ning 
viimistlus. Juhul kui kergliiklustee ning Kuusalu tee 41 kinnistu vaheline 
ala jääb projekteerimata ning välja ehitamata, on väga keeruline tagada 
Tehnika tänava vanas asukohas kasutamise lõpetamine ja ka kergliiklusteele 
autodega liikumine.

3. Punktile 5.9.2 lisada riigiteel nähtavust takistava haljastuse 
likvideerimine Kuusalu teel.

4. Lisada kavandatava bussiootepaviljoni alani vee- ja kanalisatsiooni ning 
elektrivarustuse ühenduste kavandamine.

5.Valgustuse projekteerimisel arvestada eesmärki kavandada alale 
funktsionaalne ja esteetiline, aleviku sissesõitu ilmestav valgustus.

6. Projekteerimiseks võtta tehnilised tingimused ning kooskõlastada projekt 
OÜ Kuusalu Soojus.

7. Kuusalu Vallavalitsuse palume kaasata projekteerimisse kõigis etappides.

Tervitades, Kadi Raudla

  <http://email.mg.kuusalu.ee/o/eJw8zr1u6zAMQOGnkbYriNRfOGgIbjtk7RtQIp0YjZLAlvv8RVGg-8HBdx6v23PjD73zVLlMHZe3WiBjCVZqWhCC1QolRjwVomxv1TfOIRG23qExnFpbIKQoi_gkndiuFT0mH8EDYg7ZiURkItHcsxAWE_24us_j2Pl-OFU7dN_5qv9WqSb8R5eoq2AMHJZeOgFByiZ6_sU69Ca8260O5sdUNdHPjR_767nJykPnz3LW819tvyp-BwAA__8D0UWx>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.