Subject: Parkla tee 7 kinnistu peakaitsme nimivoolu suurendamine, Maarja-Magdaleena küla, Tartu vald, Tartu maakond
From: "Tanel Heering" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Annika Matson" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 11:12:32 +0300

Tere!

Projekteerime Elektrilevi OÜ tellimusel Parkla tee 7 kinnistu peakaitsme
nimivoolu suurendamist, Maarja-Magdaleena külas. Projekt on seotud ühe
teise varasemalt Annika Matsoni poolt kooskõlastatud projektiga (töö nr:
LC2862) mille mahus sai Transpordiameti tee alt ette nähtud paigaldada
reservtoru. Selle projekti mahus lükatakse sinna torru kaabel.

Palun tööprojekt kooskõlastada.

Lugupidamisega,

Tanel Heering

Projekteerija

Elefish OÜ

59002913

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.