Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 17:22:42 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/06222 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Harju-Risti küla, Eenpuu // 
Harju-Risti Vana kalmistu // Kaldaaluse // Kaldaaluse tee // Kaoste tee // 
Kirikukõrtsi // Kukerpuu // Kõrtsi-Poe // Risti kirik // Saueaugu // Keibu 
küla, 11230 Harju-Risti - Riguldi - Võntküla tee (Harju-Risti side) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd on teostatud osaliselt riigimaantee 11230 
teemaal.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27328659>  (menetlus nr: 
371481), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (VELJO MÄNNISTE) poole.