Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 14:36:42 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10002 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee L6 // 6692067 Tulbi tänav // 6692104 Rapla-Kaerepere 
kergliiklustee L7 // Tulbi tn 2b // Viljandi mnt 124 // 124b (Elektri 
maakaabel, alajaam, liitumispunkt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Rapla linnas Viljandi 
mnt 124 maaüksusele elektriliitumise kavandamiseks mitut maaüksust puudutava 
ehitusõiguse andmist projekteerimistingimustega vastavalt esitatud 
taotlusele. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid saab esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Transpordiamet on kaasatud tegevuste kavandamise tõttu riigitee 
kaitsevööndis. Keskkonnaamet on kaasatud ettevaatuspõhimõttest lähtuvalt 
seoses veehaarde sanitaarkaitsevööndi olemasoluga kavandatavate tööde 
piirkonnas.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27329654>  (menetlus nr: 
482538), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.