Subject: Are möödasõidu lõigu 2+2 ja Pallika karjääri väljaveotee
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rein Kallas" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 07:17:48 +0300

Tervist Lp Tiit Harjak!

Pöördun Transpordiameti poole seoses riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla km
108,5 – 115,827 Are möödasõidu lõigu 2+2 teelõigu ehitushankega ning
Pallika liivakarjääriga.

Nimetatud mahuka riikliku ehitushanke raames küsitakse täitematerjali
hinnapakkumisi Marina Minerals OÜ-le kuuluvast Pallika liivakarjäärist,
mis on objektile üks lähimaid täitematerjali karjääre. Kui ehitushange
töövõtulepinguni jõuab, on ettevõtte huvi pakkuda kõnealusest karjäärist
objektile täitematerjali. Materjali transpordiks on ettevõttel soov
rekonstrueerida u 825 m pikkuselt karjäärist kuni riikliku põhimaanteeni
nr 4 viiv RMK haldusalas olev Riigimetsa tee nr 8840159 (vt manus).
Pealesõit riiklikule põhimaanteele on küll olemas, aga tõenäoliselt on
vaja seda rekonstrueerida.

Soovime Transpordiameti käest teada, mis tingimustel on võimalik rajada
AJUTINE mahasõit (ristmik) Riigimetsa teelt riiklikule Tallinn-Pärnu-Ikla
põhimaanteele? Rõhutame, et tegu oleks nö ajutise (lühiajalise)
ristmikuga, kuna Pallika liivakarjäär selle ehitushanke raames
ammendatakse. Ehk on võimalik ehitusperioodiks paigaldada ohutus ja
kiiruspiirangu märgid ja teha mõningad rekonstrueerimistööd, st ilma, et
lühiajaliselt hakataks ehitama välja kiirendus- ja aeglustusradu vms.

Tagasisidet ootama jäädes!

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.