Subject: Webdesktop: Projekteerimistingimuste määramine elamu ja abihoone ehitusprojekti koostamiseks Kangru tee 25, Vaela küla
From: "Kiili Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 16:24:56 +0300

Edastame Kiili Vallavalitsuse 07.04.2025 kirja nr 8-11/561.
Kiili Vallavalitsus teatab avatud menetluse algatamisest 
projekteerimistingimuste andmiseks.

Lugupidamisega

Kadri Tuisk
teabehalduse spetsialist
[email-masked]
6790240

Konfidentsiaalsusteade: Elektrooniline kiri koos manustega on edastatud 
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori kirjaliku 
nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja salvestamine on 
keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui kiri on teile 
saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud isikuks.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.