Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 16:22:42 +0300

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/00354 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lehola küla 6 // Mõisa tee // 
Nahkjala küla, 17 Keila-Haapsalu tee (Mõisa tee 6 sidekaabelliin) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 48 lõike 5 punktist 2 . Ehitusteatise nr 2411201/22764 
(EHR menetlus 450416) ehitusprojekti kooskõlastus Transpordiameti 17.05.2024 
kirjaga nr 7.1-2/24/6993-4

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27328499>  (menetlus nr: 
469097), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.