Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 14:54:43 +0300

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/15424 aadressile Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Langerma küla, 
Gaasitankla, Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Langerma küla, Gaasitankla, 
Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Langerma küla, Gaasitankla, Pärnu 
maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Langerma küla, Gaasitankla // Uus-Soomre // 
Virtsjärve, Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Langerma küla, Gaasitankla 
(Vedelkütuste tankla , Projekteeritud sademevee puhastusseadmed, 
Projekteeritud sademevee kanal, puhastatav, Projekteeritud sademevee kanal, 
puhas, Maa-alune topeltkestaline kütusemahuti) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamisele suunatud riigiteelt mahasõidu 
lahendus ja kaitsevööndis planeeritavad tegevused. Transpordiameti kirjaga 
28.03.2025 nr 7.1-1/25/4036-2 tehtud ettepanekuid projekteerimiseks. Kiri 
leitav lisatud dokumentide alt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27325893>  (menetlus nr: 
483648), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus) või menetleja (ALDO PITSNER) poole.