Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 08:56:42 +0300

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/00617 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Paslepa küla / 
Pasklep, 16123 Hosby-Einbi tee // Kaasiku // Kuuse // Nõmme (Kaasiku 
kinnistu elektriliitumine) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Tere, olete kaasatud projekteerimistingimuste 
menetlusse kui maaomanik , kelle kinnistut planeeritav rajatis ( 
madalpingeliin ) läbib või kelle kinnistule ulatub planeeritava rajatise 
kaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27324592>  (menetlus 
nr: 470808) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 17.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (ARTHUR AINSAAR) poole.