Subject: Liiklusvälise tegevuse luba Kehras, tee nr. 12
From: "Valdo Virvelaid" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 15:45:28 +0300

Tere,

Kaamos teostas Kehra külje all maantee nr. 12 kõrval kaabliehitustöid ning
nende tööde käigus tekkis puitmaterjale, mis esialgu ladustati rajatud
kaablitrassi äärde. Kuna Anija vald polnud sellise lahendusega nõus, siis
Lumbar OÜ nõustus need puitmaterjalid sealt kokku vedama, maantee äärde
virnastama ja ära vedama.

Plaanime teostada need tööd järgmise nädala jooksul. Veame materjalid ca
kolme virna ning tahaks need kiirelt sealt ka ära viia. Orienteeruvalt
võtab nende materjalide kokkuvedu aega ca päeva ning laadimine ja minema
vedamine maantee servas veoautodega kokku ca 2 tundi.

Saadan vastava taotluse.

Tervitades,

Valdo Virvelaid

Tel. +372 56306067

Lumbar OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.