Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 15:38:42 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/11308 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Leisi alevik, 79 Upa-Leisi tee // 
Bussipeatuse // Heki // Kooli // Kooli tn 4 // Kooli tänav // Kooli tänav L2 
// Kuressaare mnt 2 // 8 // 10 // 12 // Leisi päästekeskus // Mardi // Mere 
tänav // Mustjala maantee L2 // Mustjala mnt 1 // 5 // Orissaare mnt 1a // 
18 // 20 // Pargi // Parkla // Uussaare // Variku // Oitme küla, 21129 
Orissaare-Leisi-Mustjala tee, Saare maakond, Saaremaa vald, Leisi alevik, 79 
Upa-Leisi tee // Kooli tn 4 // Kooli tänav // Kuressaare mnt 2 // 8 // L2 // 
Leisi päästekeskus // Mardi // Mere tänav // Mustjala maantee L2 // Mustjala 
mnt 1 // 5 // Orissaare mnt 1a // Pargi // Parkla // Uussaare // Variku // 
Oitme küla, 21129 Orissaare-Leisi-Mustjala tee (Veevarustus, Kanalisatsioon) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27323948>  (menetlus nr: 
454749), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.