Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 10:46:47 +0300

Muhu Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02189 aadressile Saare maakond, Muhu vald, Hellamaa küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee // Kullapea // Kästiku-Mihkli // 
Nautsesoo // Liiva küla, Eitma // Kiriku // Vana-Nuka // Soonda küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee // 21154 Kuivastu-Pädaste-Liiva tee // 
Jaani-Aadu // Jüri-Aadu // Keldriaugu // Kopli // Nuudi // Peetri // Soonda 
külatee // Tänavasoo (Kõnni- ja jalgrattatee) ja soovib teid kaasata eelnõu 
üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Muhu Vallavalitsus on väljastamas 
projekteerimistingimusi avatud menetlusena Hellamaa-Soonda-Liiva 
kergliiklustee ehitusprojekti koostamiseks. Tee läbib Teile kuuluvat 
kinnistut või piirneb teie kinnistuga. Riiklikud ametkonnad on esitanud 
omapoolsed nõudmised ja trassivaldajad seadnud tingimused, millega saate 
tutvuda ehitisregistri keskkonnas, avades allpool nimetatud menetluse nr 
478044 või projekteerimistingimuste taotluse nr 2511002/02189 v01. 
Projekteerimistingimustega ja väljastamise korraldusega saate tutvuda 
ehitisregistri "Tingimused" vahelehel. Ametkondade tingimustega saab tutvuda 
"Toimingud" vahelehel. Ettepanekud saata kirjalikult e-posti aadressile 
[email-masked] hiljemalt 16.04.2025

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27322793>  (menetlus 
nr: 478044) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Muhu Vallavalitsus) või menetleja (LUDVIK MÕTLEP) poole.