Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 17:38:42 +0300

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02455 aadressile Valga maakond, Valga vald, Tsirguliina alevik, 72 
Sangaste-Tõlliste tee // 72 Sangaste-Tõlliste tee L1 // 72 Sangaste-Tõlliste 
tee L11 // 72 Sangaste-Tõlliste tee L12 // Jõe tn 2 // Jõe tänav // Kesk tn 
2a // Kesk tänav L1 // Nooruse tänav // Sangaste alajaam // Sangaste 
raudteejaam // Sauna tn 1 // 3 // Sauna tänav // Vabriku tänav // Valga mnt 
1b // Tõlliste küla, 72 Sangaste-Tõlliste tee (Keskpinge kaabelliin) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimustega on ette nähtud 
elektrikaabli projekteerimine järgmistele kinnistutele: 82005:001:0017 
Tsirguliina alevik 72 Sangaste-Tõlliste tee; 82001:001:0792 Tõlliste küla 72 
Sangaste-Tõlliste tee; 82005:001:0020 Tsirguliina alevik 72 
Sangaste-Tõlliste tee L11 ; 82005:001:1311 Tsirguliina alevik 72 
Sangaste-Tõlliste tee L1; 82005:001:0021 Tsirguliina alevik 72 
Sangaste-Tõlliste tee L12. Arvestades, et antud kinnistute volitatud asutus 
on Transpordiamet esitati projekteerimistingimuste eelnõu Transpordiametile 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27320276>  (menetlus nr: 
479940), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.