Subject: Päring mahasõidu rajamise võimaluste ja tingimuste kohta – Tallinna mnt 31, Virtsu
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Mardo Leiumaa" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 12:30:31 +0300

Tere Transpordiameti meeskond,

Soovin uurida mahasõidu rajamise võimalust riigimaanteelt järgmisele
kinnistule:

📍 Tallinna mnt 31, Virtsu alevik, Lääneranna vald, Pärnu maakond
📄 Kinnistu katastritunnus: 43001:001:0884

Tegemist on arendusalaga (endine kalatehase kvartal), millel plaanime
uut juurdepääsu ja arendada piirkonda edasi mitmeotstarbelise
ettevõtlus- ja kogukonnakeskusena.
Seoses sellega soovime teada:

Kas ja millistel tingimustel on võimalik rajada uus mahasõit Tallinna
maanteelt nimetatud kinnistule?

Milline on eeldatav protsess ja ajakava kooskõlastuse saamiseks?

Kas riik on seda mahasõitu varasemalt arvesse võtnud teeinvesteeringute
või planeeringute raames?

Soovime asuda lähiajal koostama taristu- ja liitumisprojektide eeltöid
ning oleksime tänulikud, kui saaksite edastada vastavad juhised ja
viited.

Lugupidamisega,
Henrik Raave
Arendusjuht, Werderholm
📞 5016898
📧 [email-masked]
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.