Subject: 25-01.läbivaatamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 12:13:27 +0300

Tere.
REK Projekt OÜ koostab RMK tellimusel Viljandi maakonnas Põhja-Sakala
vallas ja Pärnu maakonnas Põhja-Pärnumaa vallas asuva
Künkaraba-Pikkmetsa-Vanaõue maaparandussüsteemide rekonstrueerimise ja
ehitamise projekti (töö nr 25-01). Esitan Teile käesoleva töö
läbivaatamiseks ja oma seisukoha andmiseks.
Maa- ja Ruumiamet ehitusloa menetlemisel saadab Transpordiametile
käesoleva projekti kooskõlastamiseks nagunii, kuid mõnikord Transpordiamet
soovib enne seda maaparandusprojekti läbi vaadata ka. Juhul kui
läbivaatamist pole otstarbekas teha, siis palun andke sellest koheselt
teada.

Link projekti allalaadimiseks:
<https://1drv.ms/u/c/bd35683a04d3896c/EdWVj82bmOVBvgXAWwV10TIBxjuK2vjMBAM8
ji4d8sINtw?e=lfJhVD> 25-01_Künkaraba_MPE_Ehitusprojekt_V01.asice

Riigitee nr 57 kaitsevööndisse projekteeritud allpool nimetatud tööd:
-Kraavide nr 136, 132, 131, 115, 113, 125, 126, 109, 106, 108, 102, 103,
104  korratustööd teostatakse hooldus- uuendus- või rekonstrueerimismahus
(setetest ja puittaimestikust puhastamine);
-Riigitee aluse truubi T28 setetest puhastamine.

Riigitee nr 57 Mudiste – Suure-Jaani - Vändra km 17,989 ja km 23,428
ristumiskohtade rekonstrueerimise ja ehitamise põhiprojekt (töö nr
25-01/1) on Transpordiameti poolt 14.01.2025 heaks kiidetud.

Tervitades,
Andrei Glazatšev
REK Projekt OÜ
+372 55 662 152

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.