Subject: FW: Ajutiste mahasõitude tingimused Alutraguse vald Smolnitsa küla Remmelga
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 15:45:58 +0300

Tere.

Siin on kahe mahasõidu soov, millest üks jääb minu piirkonda (Ida-Viru 
maakond) ja teine  Herkki piirkonda (Tartu maakond).

Kas saaks nii teha, et Herkkile tekiks  Deltasse eraldi tööülesanne (Tartu 
maakond, Tartu vald, Kobratu küla, Pärna).

Tervitades

Merike

From: Eskolar eskolar <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 1, 2025 10:16 AM
To: [email-masked]
Subject: Ajutiste mahasõitude tingimused

Tere

Vajame ajutiste mahasõitude võimaldamist:

Ja

Ühtlasi palume väljastada ka alaliste mahasõitude projekteerimistingimused 
sinise noolega märgitud asukohtadesse. Remmelga mahasõit võiks tulla kahe 
kinnistu piirile, kuna ka naaber on soovi avaldanud mahasõidu kasutamiseks. 
Praegune olukord Alutaguse vallas ei võimalda isegi sõiduauto parkimist tee 
äärde, ilma et sulgeks liikluse ühel sõidureal. Mahasõitu vajatakse kinnistu 
majandamiseks. Kinnistu on 100% maatulundusmaa, millest osa on metsamaa. 98% 
ajast hakatakse mahasõitu kasutama sõiduautodega. Liiklustihedus ei kasva 
oluliselt. Tänane liiklustihedus ristuval peamaanteel on hinnanguliselt 
hõre. Mahasõidu liiklussagedus tulevikus on 1-6 korda päevas. Alutaguse 
valla mahasõitu vajatakse esmajärgus maaparanduslikel ja metsanduslikel 
eesmärkidel. Kui ajutise mahasõidutingimusi ei võimalda sedavõrd lühikese 
aja vältel väljastada, siis palume luba ladustada metsamaterjale riigitee 
serva.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.