Subject: Riigi kõrvalmaantee 11384 Kibuna jaama tee km 2,7 parkla ning bussipeatus
From: "Eesti Raudtee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 16:45:01 +0300

Tere

Aktsiaselts Eesti Raudtee ei kooskõlasta projekteerimistingimuste eelnõu 
riigi kõrvalmaantee 11384 Kibuna jaama tee km 2,7 parkla ning bussipeatuse 
rajamise ehitusprojekti koostamiseks Riisipere-Vasalemma 58,0-64,7 km 
kinnistul (29702:001:0019). Palume eelnõu korrigeerida arvestades järgmist 
(manuses)

Lugupidamisega

Marianne Vernik
dokumendihalduse spetsialist

AS Eesti Raudtee
dokumendihalduse osakond
Tuisu 3, 11314 Tallinn
telefon +372 615 8314
[email-masked]
www.evr.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.