Subject: lennuliiklus 2025 märtsis
From: "Katrin-Annika Poell" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 14:58:26 +0300

Tere,

Edastan 2025.a. märtsi lennuliikluse ülevaated nii Tallinna kui
regionaalsete lennujaamade kohta.

Heade soovidega

Katrin Poell | Lennundusanalüüsi juht

+372 5087358 | [email-masked]

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

 <https://airport.ee/> airport.ee

 <https://airport.ee/jatkusuutlikkus/> Aastal 2025 saavutame
süsinikuneutraalsuse.

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu,
teavitage saatjat ja kustutage e-kiri.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.