Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 70,2-78,8 lõigul 2+2 sõidurajaga maantee ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 09:15:14 +0300

Reg.nr: 5-10/861-1
Saatja nr: 8-1/24-073/4431-1
Sisu: Tere

Muinsuskaitseametile on Reaalprojekt OÜ antud teelõigu projektiosad esitanud 
kooskõlastamiseks. Projekti sisuga on amet põhimõtteliselt nõus, tagastasime 
projektile märkused täiendamiseks (arheoloogilise uuringu osa lisamine 
projekti ning Konuvere kaitsealuse kivisilla uuesti liikluse avamise 
kirjeldus).

Ehitusloa eelnõuga on amet tutvunud ja põhimõtteliselt nõustub sellega.
Lisan projekteerijale tagastatud märkuste faili, millest arheoloogilise 
uuringu osa võiksite ehitusloa eelnõusse arheoloogilise kultuurkihi 
ilmnemist kirjeldava lõigu juurde lisada.

Lisad: Seisukoht_2025-04-01.asice

Lugupidamisega

Andrus Rospu
Raplamaa nõunik
Muinsuskaitseamet

Tel: +372 5757 0103
Tallinna mnt 14, 79513 Rapla

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.