Subject: Eskiislahendus - Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee projekteerimine
From: <[email-masked]>
To: "'Merike Joonsaar'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 17:02:46 +0300

Tere

TO Projekt OÜ koostab Saue Vallavalitsuse tellimusel jalgratta- ja jalgtee 
projekti, mis asub Saue vallas Hüüru ja Alliku külas riigitee 11185 km 
1,03-2,83.

Eelnevalt (projekteerimistingimuste menetluse käigus) Saue Vallavalitsuse 
poolt edastatud eskiislahendust on praeguseks muudetud Veski tee 72 kinnistu 
piirkonnas, kus riigitee läheduses paikneb olemasolev abihoone.

Saadan nimetatud piirkonna kohta muudetud eskiislahenduse, kus on esitatud 
varem projekteeritud Roadplan OÜ töö 21029 lahendus koos riigitee 
projektlahenduse muudatusettepanekuga vahemikus PK 26+65,3 kuni PK 27+55,87.

Projekti eskiislahenduse joonis on lisatud e-kirjale.

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.