Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 16:17:43 +0300

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02634 aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Kolga-Jaani 
alevik, 51 Viljandi - Põltsamaa tee T16 // 51 Viljandi-Põltsamaa tee T1 // 
51 Viljandi-Põltsamaa tee T2 // 51 Viljandi-Põltsamaa tee T4 // Viljandi mnt 
5 // 6 // 6a // Parika küla, 51 Viljandi-Põltsamaa tee (Viljandi mnt 5, 
Kolga-Jaani alevik, Viljandi vald, Viljandi maakond, liitumine 
kindlaksmääratud piirkonnas madalpingel. LC2956) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27318484>  (menetlus nr: 
480284), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (MARGUS HÜTT) poole.