Subject: FW: (TEED-214984) Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla sidevõrk
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 16:16:29 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/79-2

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Liisa Jänes <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 1, 2025 1:55 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE:   (TEED-214984) Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla 
sidevõrk

Tere

Vabandan, et märksute parandamisega nii kaua aega läks- ootasin lisa geod, 
et trassi asukohta sidekapi juures muuta.

Projekti materjal on leitav siit lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/88a247lr8h1obj3p5ajoe/Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_11161P-Kuimetsa_01.04.asice?rlkey=kge0ychaaxkotlbaqzd7n71ac 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/88a247lr8h1obj3p5ajoe/Taotlus_kooskolastada_tehnovorgu_ja_-rajatise_projekt_Transpordiamet_11161P-Kuimetsa_01.04.asice?rlkey=kge0ychaaxkotlbaqzd7n71ac&st=qsoycbdo&dl=0> 
&st=qsoycbdo&dl=0

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 5. märts 2025 14:19
To: Liisa Jänes <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE:   (TEED-214984) Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla 
sidevõrk

Tere

1.        Projekti alusplaanile märkida riigitee truupide voolusuund.

2.	Riigitee nr 20130 km 8,11 kavandada puurimiskaevik Tamsi tee 19 
(27701:001:1231) kinnistule ning sidetrass vahemikus km 8,11–8,19 kavanda 
kinnistu piiri äärde. Vajadusel rajada puurimiskaevik km 8,16 ning teostada 
kinnisel meetodil paigaldamine lõigus km 8,16–8,21.

3.        Asendiplaanil ei kajastu varem projekteeritud teeprojekti.

4.	Riigitee nr 14 km 17,56–17,68 kavandada kinnisel meetodil paigaldatav 
sidetrass maksimaalselt kinnistu piiri äärde.
5.	Joonestada palun Lõhmuse (27701:001:1280) kinnistu liitumise sidetrass 
1,0 m kinnistu piiri sisse (hetkel on vaid sellekohane viide).
6.	Riigitee nr 14 km 19,30 (Tamsi tee ristmik) kavandada puurimiskaevik 
väljapoole riigitee mulde nõlvust.
7.	Asendiplaanil riigitee nr 14 km 1-,35–19,41 lõigus ei kajastu ühtselt 
puurimiskaeviku ja avatud kaeviku piirjooni (kohati on vaid viirutus). Palun 
korrigeerida.

8.        Palun teostada sidetrassi paigaldamine riigitee nr 14 km 
19,41–19,50 kinnisel meetodil riigitee muldes nõlvusesse (maksimaalset 
kinnistu piiri äärde), rajades puurimiskaeviku km 19,50  ning samas asukohas 
toimub ka väljumine riigitee maaüksuselt.

9.	Pühapaiga (66801:001:0924) katastriüksuse omandi ulatus on selgitamisel. 
Palun edastage MaRu nõusolek, et antud katastriüksusele on tehnovõrgu ja IKÕ 
ala seadmise heakskiit olemas.
10.	Riigitee nr 15129 km 33,56–34,08 paigaldada sidetrass maksimaalselt 
kinnistu piiri äärde. Vajadusel näha ette metsa/võsa raie (metsaseadus § 43 
lg 2) ning kändude juurimine või rajada sidetrass kinnisel meetodil.
11.	Ööbiku (27701:001:0430) kinnistu liitumine rajada projekteeritud 
sidekaevust ning teostada hoonete esine sidetrassi paigaldamine kinnisel 
meetodil maksimaalselt kinnistu piiri äärde. Sidekaev viia teisele poole 
aeda riigitee maaüksuse piiri äärde.
12.	Otsa (27701:001:0801) kinnistu juurdepääsu tee juures kavandada 
puurimiskaevikud kinnistu piiri äärde teisele poole sidetrassi. Lõigus km 
35,69–35,75 kavandada sidetrassi paigaldamine kinnisel meetodil.
13.	Riigitee nr 15129 km 36,27 asuvad puurimiskaevikud viia samasse 
asukohta, kus on projekteeritud sidekaev Vahastu tee 48 kinnistu ees.
14.	Vahastu tee 44 // Väiksemardi (27701:001:1016) kinnistule minev 
sidetrass kavandada kinnistu piiri äärde. Vajadusel kinnisel meetodil 
kiviaia alt läbi.
15.	Riigitee nr 15129 km 36,50–36,58 palun teostada sidetrassi paigaldamine 
kinnisel meetodil ning kavandada Vahastu tee 35 // Kungla (27701:001:1055) 
ja Vahastu tee 37 // Pühakoja (27701:001:0159) kinnistute liitumine ühest ja 
samas kaevikust (km 36,50), nihutada kaevikut kinnistu piirile lähemale.
16.	Riigitee nr 15129 km 36,64 asuv puurimiskaevik palun nihutada riigitee 
muldest välja maksimaalselt heki kõrvale.
17.	Riigitee nr 15129 km 36,76–36,74 teostada sidetrassi paigaldamine 
kinnisel meetodil teiselt poolt elektri masti.
18.	Vahastu tee 20 // Kurgemäe (27701:001:0196) kinnistu piiril olev 
puurimiskaevik kavandada riigitee mulde nõlva alumisest joonest min 1,0 m 
kaugusele.
19.	Riigitee nr 15129 km 36,91 on sidetrass riigitee kattele lubamatult 
lähedal. Palun kavandada sidetrass Vahastu tee 23 (27701:001:0004) 
kinnistule.
20.	Lisada puurimiskaeviku kaugus Vahastu tee 21 (27701:001:0009) 
juurdepääsutee kattest.
21.	Puurimiskaevik riigitee nr 15129 km 37,02 kavandada väljapoole riigitee 
mulde nõlvust ning sidetrass lõigus km 37,00–37,02 kavandada kinnisel 
meetodil, juhul kui jääb riigitee mulde nõlvusesse.

Tulenevalt esitatud märkustest ja projekti mahukusest võib märkusi veel 
lisanduda ka järgmiste projekti läbivaatuste käigus.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Liisa Jänes <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 17, 2025 4:31 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW:   (TEED-214984) Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla 
sidevõrk

Tere

Koostasin Radionet OÜ tellimusel sideprojekti 11161P Rapla maakond, Rapla 
vald, Kuimetsa küla sidevõrk.

Projekt sai jaanuaris Transpordiameti poolt märkused, edastasin eelmisel 
nädala parandatud projekti uuesti kooskõlastamiseks.

Kuna tegu on suure projektiga, siis soovime ikõ alad edastad, kui sidetrassi 
korrigeeritud asukoht Transpordiametile sobib.

Hea meelega sooviksin Teiega kokku saada, et märkuste lisandumisel leida 
kohe koos sobiv lahendus.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

From: Transpordiameti Jira < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 10. veebruar 2025 08:17
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject:   (TEED-214984) Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla sidevõrk

Tere,

Teie taotlus "Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla sidevõrk" on töösse 
võetud ja sellega tegeleb Annika Matson.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.