Subject: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 11:30:04 +0300

Tere

Plaanis on rekonsgtrueerida kinnistul olev kauplus-elamu (HER 116045407)
üksikelamuks. Hetkel on kinnistu kasutusotstarve ärimaa 100%.
Hoone asub osaliselt avalikult kasutatava tee kaitsevööndis.

Kas transpordiamet näeb piiranguid järgmisteks tegevusteks:

Maa kasutusotstarbe muutmiseks 100% elamumaaks ning kinnistul oleva hoone
üksikelamuks rekonstreerimiseks või kinnistul olev kauplus-elamu lammutada
ning selle asemele ehitada üksikelamu?

Kinnistu aadress: Lohusalu tee 117, Lohusalu küla, Lääne-Harju vald, Harju
maakond.

Tervitades,

Taavi Korsar

Ehitusinsener

telefon: +372 58507731

Korsar Projects OÜ
Korsar Management OÜ

 <http://www.korsarprojects.eu/> www.korsarprojects.eu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.