Subject: JÕgeva valla kolme bussipeatuse valgustuse projekt kooskõlastamiseks
From: "Erki Teder" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kati Banhard" <[email-masked]>, "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 15:06:27 +0300

Tere, lp Peeter Uibo

Sain Teie kontakti, et tegelete selliste teemadega.

Jõgeva vallal on juba saadud kooskõlastus 15 bussiootekoja
ehitusprojektile (menetles Tuuli Tsahkna), kuid neist 4 peatuses soovime
paigaldada ka päikesetoitel akudega LED valgustid ja selleks oleme eraldi
ehitusprojekti tellinud. See on manuses. Lisan ka Elektrilevi
kooskõlastuse valgustuse projektile. Projekteerija jälgis TRAM poolt ette
antud juhiseid, mis on ka siin manuses.

Samuti on isikliku kasutusõiguste seadmine juba töös ja hõlmab lisaks
uutele ootekodadele ka seda ala, kuhu need valgustid on kavandatud,
manuses ka IKÕ joonised 3 peatuses (Kantküla, Laiuse, Kassinurme). Neljas
peatus, kuhu valgusti tuleb (Vilina), asub valla tee ääres asuval eramaal
ja ei puutu riigiteedesse.

Lugupidamisega ja kooskõlastust ootama jäädes

Erki Teder

Vallavalitsuse arenduse peaspetsialist

5283184

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.