Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 15:47:46 +0300

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/15813 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Nurmevälja tn 1 // 2 // 3 // 4 // 4a 
// 5 // 6 // 7 // 8 // 10 // 12 // Vana-Narva maantee L3 // Vana-Narva 
maantee L8 // Vana-Narva maantee L13 // Vana-Narva mnt 10 // 12 // 14 // 18 
// 18a, Harju maakond, Maardu linn, Vana-Narva maantee L8 // Vana-Narva 
maantee L13 (Nurmevälja tänav, Nurmevälja tänava valgustus) ja soovib teid 
kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Pädev asutus esitab ehitusloa kooskõlastamiseks 
asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib ehitis mõjutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27318374>  (menetlus 
nr: 482248) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (ANASTASSIA ŽUKOVA) poole.