Subject: Ilmatsalu, Kooli tee 7 krundi detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Kareli Kilter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 10:16:13 +0300

Kareli Kilter saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks
epostiga edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.

Teil on kuni  11.05.2025 10:16:13 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=v5xmo8
38v32gis1

Kareli Kilter  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 11.05.2025 10:16:13 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=v5xmo8
38v32gis1

Kirja algtekst:
Saadame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Ruumiloome osakond
Teema: Ilmatsalu, Kooli tee 7 krundi detailplaneeringu esitamine
kooskõlastamiseks.
Dokumendi liik:  Kiri
Dokumendi number: DP-22-020.
Dokumendi kuupäev: 01.04.2025

 - Ruumiloome_osakond_Kiri_20250401_DP-22-020.asice

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.