Subject: Päring
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 11:03:18 +0300

Tere

Palume infot, millal Transpordiamet võtab midagi ette Kosele Kehra mnt-le 
rajatud keskkonnavaenulike künniste eemaldamiseks praegusest ebasobilikust 
kohast elumajade vahetus naabruses, kus see põhjustab elamuid kahjustavat 
vibratsiooni tänu maantee ning elamute all olevale savipinnasele?
Oleme varem korduvalt juhtinud teie tähelepanu sellele asjaolule, kuid teie 
poolt meid rahuldavat tegevust ei ole järgnenud.
Liikluse kiiruse piiramiseks on olemas ka keskkonnasõbralikumaid lahendusi, 
kui ebasobivasse asukohta rajatud künnised.
Oleme tõeliselt mures, sest majade vundamendid sõna otses mõttes lagunevad, 
vibratsioon on nii tugev. Palume Transpordiametil see olukord lahendada!

Parimat soovides

Kehra mnt 21 ja 25 elanikud

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.