Subject: JT3043 Elektrivõrgu projekt. Imatra. Risti alevik, Lääne-Nigula vald. Kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 15:08:31 +0300

Tere

Projekteerin Imatra Elekter AS tellimusel elektrivõrgu ümberehitust Risti 
alevikus.

Muuhulgas näeb projekt ette mastalajaama „Nunu“ asendamise 
komplektalajaamaga.

Mastalajaamas asub TRAM liitumispunkt, mis toidab maantee ristmiku 
valgustuse juhtimiskilpi ja valgustust.

Projekt näeb ette uue mitmekohalise liitumiskilbi paigalduse, kuhu 
tõstetakse ringi ka TRAM liitumispunkt ja taastatakse tarbija toide.

Palun kooskõlastust.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.