Subject: RE: 20250305_EER2574UAS_21.MAR_KOSE_KL
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 09:36:44 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova
+372 58 07 06 01

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 5, 2025 3:11 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>;
[email-masked]
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 20250305_EER2574UAS_21.MAR_KOSE_KL

Tere

Palume kooskõlastust.

Lugupidamisega

Kadri Roose
v-srs
nooremstaabiallohvitser
Õhuväe staap
Operatiivosakond (A3)
Õhuruumi planeerimise jaoskond

-----Original Message-----
From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 5, 2025 2:38 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 20250305_EERXXXXUAS_21.MAR_KOSE_KL

Tere

Ala tunnus on EER2574UAS.

Tervitades

Diana Krotova
+372 58 07 06 01

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 5, 2025 2:16 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; Eve Härm <[email-masked]>
Subject: 20250305_EERXXXXUAS_21.MAR_KOSE_KL

Tere

Palume tunnust Kose-Risti karjääri kohale loodavale UAV alale.

A)EETT B)2503210600 C)2503211600
E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT
ACTIVITY WI: 590911N 0250849E - 590950N 0251007E - 590934N 0251059E -
590906N 0251136E - 590823N 0251200E – 590818N 0250958E - 590911N 0250849E.
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5667 5497
F)SFC G) 1000FT AMSL

Lugupidamisega
Kadri Roose
v-srs
nooremstaabiallohvitser
Õhuväe staap
Operatiivosakond (A3)
Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.