Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 14:58:52 +0200

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02267 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kailuka küla, Lauri 
// Lembri // Männi // Puhkekeskuse // Välja // Vätta seltsimaja // Vanamõisa 
küla, 21136 Vaivere-Vätta tee (0,4 kV maakaabli ja jaotuskilbi paigaldus) ja 
soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Lähtudes EhS § 31 lõikest 3 kaasas Saaremaa 
Vallavalitsus projekteerimistingimuste menetlusse kinnisaja omanikud ja 
vajaduse korral kinnisasjaga piirneva kinnisasja omanikud, kui taotlust ei 
ole esitanud omanik.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27312577>  (menetlus 
nr: 478478) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 07.04.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET MILLER) poole.