Subject: 20250304_EER2577UAS_10-14.MAR_VIIVIKONNA_1BDE
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 11:27:54 +0200

Tere

Edastan NOTAM taotluse kooskõlastamiseks.

Soovitud ala kohta on samaks nädalaks juba väljastatud NOTAM:

A0686/25

A)EETT B)2503120800 C)2503131300

D)DAILY 0800-1300

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2577UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT
ACTIVITY WI 7KM RADIUS CENTRED ON 592028N 0273636E. PERMISSION FOR
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5301 5310.

F)SFC G)5000FT AMSL)

Nüüd soovitakse selles samas alas enne ja pärast (10-14.MAR) juba
aktviiset NOTAMit A0686/25 lennutada väiksemaid droone kuni kõrguseni 300
meetrit maapinnast. Kellaajad on pandud vastavalt, et alad ei tekitaks
omavahel konflikti. Tegevus toimuks ka öisel ajal ning PPAga on neil
telefonitsi koordineerimine.

Soovitud NOTAM:

A)EETT B)2503100500C)2503141900

D)10 0500-2359, 11 H24, 12 0000-0759 1301-2359, 13 0000-0759 1301-2359, 14
0000-1900

E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2577UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI 7KM RADIUS CENTRED ON 592028N 0273636E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5566
6094

F)SFC G) 1200FT AMSL

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.