Subject: Teile on saabunud dokument Eesti Lennuakadeemiast
From: <[email-masked]>
To: "Liina Kalm" <[email-masked]>
Cc: Jaanika Mölter <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 11:04:19 +0200

Tere!

Teile on saabunud kiri Eesti Lennuakadeemiast.

Pealkiri: Kaaskiri Eesti Lennuakadeemia lennuki lennutreeningseadme (FNPT) 
kvalifikatsiooni sertifikaatide tagastamine

Registreerimise kuupäev: 28.03.2025
Registreerimisnumber: 1-7/25/24

Saadame sertifikaadid tagasi tähitud postiga.

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

Lugupidamisega

Jaanika Möltersertifitseeritud 
koolitusorganisatsioonide ja lennutreeningvahendite kvaliteedijuhtEesti 
Lennuakadeemia

[email-masked] on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.