Subject: Teade plaanilisest liinihooldusest 20150 Valtu-Kumma tee kinnistul
From: "Segesment liinihooldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 18:03:14 +0200

Lugupeetud Maaomanik või tema Esindaja

Käesolevaga teatame, et vastavalt Elektrilevi OÜ tellimusele oleme 
kohustatud teostama 10 kV liinikoridori hooldustöid ning laiendust teile 
kuuluva(te)l kinnistu(te)l.

Kirja manusesse on lisatud tööde kirjeldus ning ortofoto liinilõigust, kus 
võib tekkida vajadus liinikoridori laiendada, et viia selle vastavusse 
kaitsevööndi nõutud laiusega. Suurema osa puudest üldjuhul langetame 
giljotiiniga ning jätame hunnikutesse täistüvena, et maaomanik saaks 
vajadusel neid ise sobivasse mõõtu lõigata või koostöös teiste maaomanikega 
hakkepuiduks realiseerida. Kui soovite, et me lõikaks neid kohe mõõtu, siis 
andke palun sordimendid enne teavituses oleva tähtaja teada.

Lugupidamisega,
Segesment OÜ
Elektrilevi  OÜ volitatud koostööpartner

  <https://s3.amazonaws.com/mailtrack-signature/logo-grey.png> 	Sent with 
Mailsuite  ·  Unsubscribe 
<https://mailsuite.com/#%23mt_unsubscribe_link%23%23>
	03/26/25, 06:02:15 PMRemove

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.